فروش اکسسوری در جهان و ایران

Accecity02

الان که فهمیدیم اکسسوری چیه و چرا باید اکسسوری داشت، بد نیست یه نگاهی به میزان فروش اکسسوری در نقاط مختلف جهان داشته باشیم. واقعیت اینه که میزان فروش اکسسوری در نقاط مختلف جهان با هم متفاوته. صرف‌نظر از میزان برخورداری ملل مختلف از مواهب اقتصادی، نوع فرهنگ حاکم بر جوامع مختلف هم بر میزان اقبالشون به اقلام اکسسوری تأثیر بالایی داره. به‌عنوان مثال، کشور هندوستان رو می‌شه یکی از بهترین بازارهای فروش اکسسوری در جهان در نظر گرفت. چراکه فارغ از موضوع جمعیت و میزان رفاه اقتصادی، مردم این کشور از گذشته‌های دور، تمایل زیادی به خرید اقلام تزئینی از خود نشون دادن.

مردم ایران هم از گذشته به آراستگی و تمایل به استفاده از ظواهر متجدد و گوناگون شکلی و رنگی معروف بودن. بنابراین می‌شه با تخمین خوبی انتظار داشت که در صورت عرضه اکسسوری‌های جدید و متنوع برای کاربردهای گوناگون، استقبال خوبی از طرف مردم نسبت به این اقلام صورت بگیره.

هم‌اکنون فروش و توزیع اکسسوری در ایران بر مبنای گروه‌بندی محصولات اصلی و به‌صورت صنفی انجام می‌شه. به‌عنوان مثال فروشندگان اکسسوری خودرویی به‌صورت مستقل از فروشندگان اکسسوری منزل فعالیت می‌کنن. به نظر می‌رسه تمرکز بیش از اندازه روی محصول اصلی، به مانعی برای بروز ایده‌های جدید و انعطاف‌پذیری در خطوط تولید تبدیل شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + پانزده =