با انواع محصولات اکسسیتی آشنا شوید

کفپوش اکسسیتی ۲
در ادامه برخی از اکسسوری‌های تولیدشده توسط اکسسیتی معرفی شدن. اگه شما هم تو دسته‌بندی‌های زیر به اکسسوری نیاز دارین یا حتی به اکسسوری تو دسته‌بندی جدیدی نیاز دارین از طریق صفحه تماس با اَکسسیتی در خدمت شما هستیم.

کفپوش خودرو اَکسسیتی

در مراجعه به بازار لوازم جانبی خودرو، با طیف وسیع و رنگارنگی از کفپوش‌های دوبعدی و سه‌بعدی خودرو مواجه می‌شین. دور از ذهن نیست که پس از خرید و در هنگام نصب کفپوش خریداری‌شده، با یکی از مشکلات زیر مواجه بشین:

  1. کفپوش جنس بسیار سختی داشته باشه و در مناطقی که نیاز به تاشدن‌های ظریف وجود داره، انعطافی از خودش نشون نده.
  2. کفپوش مانع حرکت کامل پدال‌های خودرو باشه.
  3. بعضی قسمت‌ها به‌دلیل محدودیت مواد یا روش تولید و یا به‌دلیل اندازه‌گیری اشتباه، پوشش داده نشن.
  4. کفپوش بوی نامطبوعی از خودش متصاعد کنه.
  5. شستشوی کفپوش مشکل باشه و یا پس از شستشو، خشک‌شدن اون به زمان زیادی نیاز داشته باشه.
  6. رنگ کفپوش به‌تدریج تغییر کنه.

اَکسسیتی، کفپوش خودرو سه‌بعدی جدیدی رو عرضه کرده که به‌علت استفاده از آخرین نسل اسکنرهای سه‌بعدی برای اندازه‌گیری و همچنین انعطاف‌پذیری بالای مواد تشکیل‌دهنده کفپوش، پوشش کامل همه سطوح مورد نظر رو امکان‌پذیر کرده. ترکیب اسفنج موجود در قسمت فوقانی و همچنین فوم پلی‌اتیلن کراسلینگ‌شده (XPE) در قسمت تحتانی، هر یک به ضخامت 5 میلی‌متر علاوه بر شکل‌پذیری فوق‌العاده، در برابر هرگونه دفرمگی و پارگی، مقاومت قابل‌توجهی رو از خودش نشان می‌ده. از طرف دیگه فوم پلی‌اتیلن کراسلینگ‎شده، عایق صدا و رطوبت هست و سازگار با محیط زیست. زیره کفپوش اکسسیتی از جنس PVC و ضد لغزشه. رویه چرمی محصول با انواع طرح‌های گلدوزی متنوع (دایموند، باکسی، شش‌ضلعی و … )، تزیین شده و نمای متفاوت و لوکسی رو از فضای کابین خودرو به نمایش می‌ذاره.

BORGWARD-BX5
کفپوش خودروی بورگوارد BX5 اَکسسیتی
BORGWARD-BX7
کفپوش خودروی بورگوارد BX7 اَکسسیتی
RENAULT-KOLEOS
کفپوش خودروی رنو کولئوس اَکسسیتی

کفپوش صندوق عقب خودرو اَکسسیتی

کفپوش صندوق عقب خودرو اَکسسیتی، کل فضای بار و همچنین پشت صندلی‌های ردیف عقب خودرو رو پوشش می‌ده. ضمنا در خودروهایی که صندلی‌های تاشونده برای حمل سرنشینان مهمان وجود داره (مانند خودروهای شاسی بلند هفت صندلی)، همه آپشن‌های لازم جهت مطابقت با تغییرات چیدمان صندلی‌ها پیش‌بینی شده.

BORGWARD-BX5
کفپوش صندوق عقب خودرو بورگوارد BX5 اَکسسیتی
BORGWARD-BX7
کفپوش صندوق عقب خودرو بورگوارد BX7 اَکسسیتی

البسه و سایر تجهیزات مورد استفاده برای نگهداری حیوانات اهلی و خانگی اَکسسیتی

با توجه به ضرورت حمایت کامل از حقوق حیوانات و به‌صورت خاص، مراقبت از حیوانات اهلی و خانگی در برابر انواع بیماری‌ها، اَکسسیتی نسبت به تولید تجهیزات مراقبتی از قبیل البسه گرم‌کن، ساقبند و … اقدام کرده.

اتاق جلسات مونتاژشونده اَکسسیتی

با گسترش آپارتمان‌نشینی در ایران، معضل درنظرگرفتن فضای نشیمن جلسات دوره‌ای ساختمون‌هایی که فاقد سالن اجتماعات هستن، به‌شدت احساس می‌شه. اَکسسیتی از طریق به‌کارگیری سازه‌های سبک، عایق صوت و رطوبت کم‌جا که قابلیت مونتاژ و دمونتاژ دارن، امکان برگزاری جلسات حتی در فصول سرد سال رو میسر کرده.

 

روکش مبلمان اَکسسیتی

لزوم نگهداری از مبلمان منزل، لابی ساختمون و محل کار با توجه به هزینه‌های گزاف نظافت یا خرید مجدد اون‌ها، بیش از هر زمان دیگه‌ای احساس می‌شه. اَکسسیتی با اندازه‌گیری دقیق مبلمان از طریق دستگاه اسکنر سه‌بعدی، روکشی بسیار لوکس و زیبا ارائه کرده تا هر وقت که لازم بود اون رو به راحتی شستشو بدین و مجددا با همون کیفیت روز اول از اون استفاده کنین.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =